• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Historia i rozwój technologii wtrysku bezpośredniego.

Jeszcze kilkanaście lat temu nadzwyczaj trudno było nabyć jakikolwiek towar. Dzisiaj każdy klient jest odpowiednio osaczony przez reklamy i artykuły przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy mogą wyłącznie cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z popularnych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne rodzaju opakowanie na biżuterię. Przeważnie producenci wypuszczają całą serię takich artykułów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne wybitnie często pakuje się produkty spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała jednostka gospodarcza Wedel. Co poniektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w następstwie tego można czekoladę z wizerunkiem polskich Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. i 60. ubiegłego wieku. W opakowania promocyjne od czasu do czasu wkładają także korporacje kosmetyczne. Np. firma Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Legendarne są także świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

1. Przeczytaj więcej

2. Kliknij dla szczegółów

Elektryczne samochody: jakie są koszty ładowania.

Categories: Motoryzacja

Comments are closed.